dimecres, 15 d’abril del 2009

Sandra Aguilar



Hola em dic Sandra i tinc set anys. El meu aniversari és el vint-i-dos de juliol i per això mai puc celebrar-ho amb els companys de classe perquè estem de vacances d’estiu. M’agrada molt jugar amb les meves amigues i fer ball. A la classe la meva millor amiga és la Paula i sempre li explico tots els meus secrets. Tinc un germà gran que va a sisè i de vegades m’ajuda a fer els deures de classe. De gran m’agradaria ser veterinària i per això estudiaré molt
Posted by Picasa

3 comentaris:

José Aguilar ha dit...

Hola Sandra, som el teu germa, i la teva mare.Estas molt guapa en la foto, t'enviem mols petons.

Anònim ha dit...

Hola Sandra adivina qui soc soc la PaulaR i el Carlos . Els teus millors amics vui que vingis a la meva casa i jo vui anar a la teva casa de gran seras una jove molt preciose i eis teus familiars tambe.PAULA i CARLOS

Anònim ha dit...

Hola Sandra soc la Paula i el Carlos els teus millors amics. De gran aniràs a ser molt preciosa i els teus familiars també. Paula i Carlos.