dimecres, 15 d’abril del 2009

Carlos Ramos

 
Posted by Picasa


Hola! Sóc el Carlos. Tinc 7 anys i vaig a l’Escola Banús. Tinc una germana que es diu paula, també té 7 anys com jo perquè som bessons i anem a la mateixa classe. Tinc més germans: una germana que es diu Laura, un germà que es diu Marc i un altre que es diu Martí. Tots tres són més grans que nosaltres. Amb els meus germans em diverteixo molt. El que més m’agrada de l’escola és fer matemàtiques i informàtica. Quan surto al pati jugo a les cartes i a “fet i amagar” amb la Sandra, el Giovanni i la Paula. També m’agrada molt llegir, anar al zoo i a l’aquari. Tinc un gos que es diu Benji, és mitjà i és de color negre i blanc com els dàlmates i l’hem trobat al carrer i no sabem quants anys té. També m’agrada jugar molt amb la Llorona que és la gossa d’un amic.

3 comentaris:

Elia ha dit...

Hola, aquest es el teu primer comentari espero que et portis bé.
Molts petons!
ELIA :)

Elia ha dit...

Carlos soc la Elia aquest es el teu primer comntari.
Molts petonets :)

Anònim ha dit...

ola carlos soi el kilian i oi ase 4 grados i nieba