dilluns, 11 de maig del 2009

El viatge per Portaventura.


El dia diumenge 5 d’abril vaig anar a Portaventura i el primer que vaig veure va ser un espectacle d’aus: uns lloros, després una cacatúa, un voltor rei, una cigonya, un casuari i pardals. Abans d'aquest espectacle la meva germana i el meu pare van pujar al Furius Baco. A la Xina jo vaig a tobogans molt alts i vam veure un espectacle de bombolles i vam tornar a l'habitació de l’hotel. Al dia següent vam anar a la Mediterrània per agafar un tren que ens portava al Far West. Allà hi ha una atracció que es diu “El Diable” i un altra que es diu “Tren de la mina”, jo hi vaig pujar i era molt ràpida i després vam anar a Mèxic on estava ”El temple del foc”, ”La serp emplomada”, etc. Vam anar a la cantina i vam veure un espectacle on tots ballen les danses típiques de Mèxic. Far West és una ciutat de l'oest on vam veure quatre espectacles, un es deia Maverick que era un mag que els trucs eren mentida, un que era un grup de músics que cantaven country que és la música típica de l’oest. També vam veure unes noies que ballaven can can. I per últim vam veure un espectacle on volien robar dólars d’una caixa forta.

1 comentari:

Anònim ha dit...

HOLA MARIO !!!¡¡¡¡
DEUUUUUUUUUUUUUU








LIDIA