dimecres, 13 de maig del 2009

El meu viatge.

Un dia quan em vaig despertar, no estava a la meva habitació, vaig comprovar amb pessigolles a la panxa que estava en un llit de cotó, envoltada de tots els personatges de la Disney com el Micky i el Peter Pan. Havia viatjat a Disneyland Paris, no sabia com havia arribat, però estava tan contenta que no vaig pensar. L’adorable Campanilla em va alçar les mans i com per art de màgia vaig començar a volar amb ella.
Vam pujar al cel i vam arribar als llocs on els nens es moren de gana, no tenen aigua potable per viure i tenen moltes malalties.
Amb un cop de ma va llençar pols màgics, van començar a sortir fruits del terra, va néixer un riu amb aigua que es podia veure i tots els nens es van posar bons.
Estava al•lucinada, podien arreglar les coses dolentes del món, després van baixar al parc de la Disney i estava passant el tren ple del personatges. Clinc, clinc, clinc, clinc, clinc, cridava el tren i abans de que s’atures un petó de la meva mare em va despertar d’aquest viatge meravellós. Era el rellotge que cridava les vuit, havia d’aixecar-me per anar al col.legi. Us imagineu que aquest viatge es pogués fer en realitat