dimecres, 15 d’abril del 2009

Sonia Bielsa



Posted by Picasa


Hola! Sóc la Sonia, tinc 7 anys i vaig a l’escola Banús. El que més m’agrada és fer gimnàstica, matemàtiques i llengua. Al pati jugo a “pillar” amb la Nerea, el Kilian, la Paula i l’Alba. M’agrada jugar amb la meva germana petita que es diu Sara. La Sara l’any vinent començarà P3 a la nostra escola. També tinc dos germanes grans: la Noe i la Miriam. De gran vull ser pagesa perquè m’agrada al camp i els animals, el porc, el cavall, la gallina, l’ànec, les ovelles, el gos i les cabres.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

HOLA SONIA !!!!
DEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU








LIDIA

Anònim ha dit...

HOLA

Anònim ha dit...

hola Lidia soy la Sonia el lunes jugamos a elpilla pilla????????

ALBERT ha dit...

Hola porque no as tenido miedo quando estas castigada