dimecres, 15 d’abril del 2009

Ruben Garcia

Hola!
Sóc el Rubén. Tinc 8 anys que els vaig fer l’11 d’abril.
Abans vivia a Santa Coloma, però ara visc a la plaça del Vaixell Maria Assumpta de Badalona.
A casa vivim jo, el meu pare que és diu Pedro i te 37 anys, la meva mare que és diu Maria Teresa i te 36 anys i el meu germà que te 2 anys i és diu Sergio.
El meu millor amic és diu Alan i m’agrada jugar amb ell a Star Wars.
M’agrada fer ninots de Lego, col•leccionar cromos de Star Wars, jugar a la nintendo DSI, que m’han regalat els meus pares i, tinc 4 jocs; Iron man, Sonic, Pokemon diamante i kung fu panda, també m’agrada mirar la televisió.
Jo de gran seré arquitecte.

1 comentari:

albert ha dit...

Hola rubén soi el Albert. Fijate cuantos juegos de la dsi tines, ja me gustaria tenerlos.