dimecres, 15 d’abril del 2009

Albert Rodriguez


Hola!
Soc l’Albert, tinc un germà que es diu Marc. Jo tinc 7 anys i ell 10. Tots dos anem a l’escola Banús. El que més m’agrada és fer matemàtiques. Quan surto al pati jugo amb els meus amics Alan i Mario a Stars Wars. De gran vull ser científic i el meu germà també. M’agradaria estudiar els ossos de les persones perquè m’agraden molt. M’agrada el futbol, quan jugo la meva mare em crida que la pilota no es mossega perquè no arribo a xutar-la i jo faig tot el que puc. Els divendres a la tarda faig plàstica amb el Kilian. També estic apuntat a les pistes d’atletisme i li faig tres o quatre voltes. Quan hem celebrat l’aniversari del Marc, hem fet una festa de pirates i li hem donat una carta del tresor per trobar els regals.

1 comentari:

Anònim ha dit...

hola som la yousra i la Lidia!!!!!!!
tagrada jugar a futbol???¿¿¿